فروشگاه پرشین لایتینگ متعهد می‌شود تا بسته بندی سفارشات را به نحوی انجام دهد تا خسارتی  مرسوله وارد نشود. در صورت بروز شکستی و یا خسارت به سفارش, مشتری می‌تواند با شماره تماس 02133923920 تماس حاصل کرده و موضوع را با بخش فروش در میان بگذارد. همکاران ما پس از دریافت پیام شما قطعه آسیب دیده را در کمترین زمان ممکن به سمت مشتری ارسال می‌کنند.

مرجوع شده کالا:

درخواست تعویض کالا باید ظرف مدت سه روز کاری از زمان دریافت کالا  توسط مشتری صورت بگیرد. مشتری باید با شماره تلفن بخش فروش تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر دریافت کالای غیر مرتبط با سفارش را ثبت کند. در غیر این صورت عمل تعویض انجام نخواهد شد.

با توجه به مصرفی بودن اقلام موجود در فروشگاه پرشین لایتینگ, سفارشاتی که مشمول شرایط ذکر شده نباشند و مطابق تصمیم مشتری برای ایشان ارسال شده باشد, به هیچ عنوان تعویض و یا پس گرفته نمی‌شود.

کیفیت و ضمانت کالا:

در فروشگاه پرشین لایتینگ سعی ما بر معرفی و عرضه کالاهای با کیفیت و مرغوب است. لذا اکثرکالاهای موجود در فروشگاه پرشین لایتینگ از یک تا پانزده سال شامل ضمانت هستند. برای اطمینان خاطر مشتری از ضمانت کالا برای ایشان فاکتور فروشگاه به همراه سفارش ارسال خواهد شد. برای اطلاع از ضمانت هر کالا بخش توضیحات هر کالا به دقت خوانده شود.